Manon Lescaut

Premijera MANON LESCAUT
Giacomo Puccini

Dirigent:
Redatelj, scenograf, kostimograf i dizajner svjetla:
Koreograf:
Gheorghe Iancu
Video:
Matteo Letizi
Asistent dirigenta:
Asistent režije:
Sandro Pacini
Asistent scenografije:
Daniel Mall
Asistentica kostimografije:
Lorena Marin
Asistenti koreografa:
Letizia Giualiani / Irina Köteles / Francesco Marzola
Uloge:
MANON LESCAUT (28.3, 2.4. i 4.4.): Kristina Kolar
MANON LESCAUT (29.3. i 31.3.): Alessandra di Giorgio
LESCAUT (28.3, 2.4. i 4.4.): Robert Kolar
LESCAUT (29.3. i 31.3.): Jure Počkaj
CHEVALIER RENATO DES GRIEUX (28.3., 4.4.): Bože Jurić Pešić
CHEVALIER RENATO DES GRIEUX (29.3, 31.3. i 2.4.): Davide Piaggio
GERONTE DE RAVOIR (29.3. i 31.3.): Luka Ortar
GERONTE DE RAVOIR (28., 2.4., 4.4.): Slavko Sekulić
EDMONDO (28., 2.4., 4.4.): Marko Fortunato
EDMONDO (29.3. i 31.3.): Sergej Kiselev
PJEVAČICA (28.3. i 31.3.): Ena Lešić Jovanović
PJEVAČICA (29.3., 2.4. i 4.4.): Ivana Miletić
UČITELJ PLESA: Marijan Padavić
NAREDNIK STRELIČARA: Lovro Matešin
MORNARIČKI KAPETAN: Saša Matovina
Riječki operni zbor
Balet HNK-a Ivana pl. Zajca:
Statistice i statisti, plesačice i plesači:
Marija Blašković / Naomi Mindoljević / Ariana Koteles / Rafaela Roch / Aurora Krastić / Tino Trkulja / Toni Kraljić / David Crnjaković / Toni Buškulić / Noemy Blažić / Lara Dragić / Renata Šustar / Tea Turkalj / Dora Frka / Luca Mikulandra / Darko Milokanović / Eugen Car / René Peloza / Dejan Tijan / Davor Romić / Andrei Köteles
Zborovoditelj:
Riječki simfonijski orkestar
Koncertna majstorica:
Korepetitorica:
Inspicijenti:

Premijera: 28. ožujka 2025.
Trajanje:
2:30
Izvodi se s jednom pauzom

Koprodukcija s Fondazione Festival Pucciniano, Fondazione Teatro Regio di Parma, Fondazione Lirico Sinfonica Petruzzelli e Teatri di Bari i Nacionalnom operom Bukurešt

 

Opera koja je 1. veljače 1893. praizvedena u Torinu, mladenačko je djelo Giacoma Puccinija, nastalo prema istoimenome romanu Abbé Prévosta iz 1731. godine i predstavlja njegov prvi veliki uspjeh. Tragedija krhke i nestalne Manon, podijeljene između svoje ljubavi prema mladom vitezu Renatu Des Grieux i udobnosti koje nudi stari Geronte, već na premijeri bila je trijumf velikoga talijanskog skladatelja. Od tada „Manon Lescaut“ osvaja brojne svjetske pozornice iskonskom glazbenom inspiracijom, jedinstvenom u čitavu Puccinijevu stvaralaštvu te danas pripada najljepšim djelima operne literature.

„Po mom mišljenju ključna koncepcija ovog djela leži u psihologiji Manon, u njezinoj bjesomučnoj potrazi za vlastitom društvenom afirmacijom i zadovoljenjem svih svojih materijalnih potreba. Stoga se u ovoj operi mogu naći mnoge dodirne točke s današnjim krajnje površnim i materijalističkim društvom, uvjerenim u pronalazak sreće samo u opsesivnoj potrošnji luksuznih dobara. „Manon Lescaut“ nam govori o nedostatku komunikacije između dvoje ljubavnika koji se vole vrlo različito i ne uspijevaju se suočiti sa stvarnošću. I dok ne prihvaća Des Greuxovu romantičarsku i idealističku viziju, on joj više puta oprašta te nakon brojnih izdaja i bijega odbija vidjeti realnost njihova odnosa. Alkemijski bismo mogli dodijeliti četiri elementa što u četiri čina opisuju nezaustavljivu i konačnu degradaciju Puccinijeve junakinje koja prolazi kroz različite faze od vatre, do zraka, do vode i konačno do zemlje“, kaže redatelj Massimo Pizzi Gasparon Contarini.

 

Foto & Video galerija

 

Partner mediatico / Medijski pokrovitelj

Sponzor predstave

FlixBus